اصول تگ های HTML در یک صفحه وب برای سئو

اصول تگ های HTML در یک صفحه وب برای سئو

اصول تگ های HTMl برای سئو
اصول تگ های HTMl برای سئو

برای اینکه یک صفحه دارای سئوی قوی از نظر تگ های HTML داشته باشیم، باید یک سری اصول را در کدهای آن صفحه رعایت کنیم. در زیر به توضیحی در خصوص استفاده مناسب از این تگ ها می پردازیم.

  • هر صفحه شما در سایت، باید دارای title متفاوت باشد. سعی کنید در title های خود همواره نام برند خود را به صورت ثابت و نام هر صفحه را بعد از آن وارد کنید.
  • هر صفحه باید دارای حداقل یک و حداکثر دو تگ H1 باشد. استفاده بیشتر از این تگ در صفحه برای شما نمره ی منفی در بر خواهد داشت.
  • هر صفحه شما باید بیش از سه تگ H2 داشته باشد.
  • استفاده از تگ های h3 نیز در هر صفحه توصیه می شود. برای استفاده از این تگ در صفحات دارای محدودیت نیستیم.
  • کلیه تصاویر وارد شده در صفحه باید دارای alt و title باشند.
  • سعی کنید در صفحات خود از بنرهای فلش و تگ ifream استفاده نکنید.
  • در صورت استفاده از تگ های a برای صفحات داخلی سایت خود، حتما از خصوصیت title برای آنها استفاده کنید.
  • هر صفحه متا تگ های keywords و description با محتوای آن صفحه داشته باشند.

بله، با رعایت کردن همین نکات ساده در هر صفحه می توانید بهینه سازی صفحات سایت خود را از نظر کدنویسی تا حد بسیار بالایی ارتقا دهید. با آرزوی موفقیت برای همه ی شما

 

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال یک دیدگاه

یازده − 6 =