افزایش زمان نمایش ویدئو اینستاگرام

افزایش زمان نمایش ویدئو اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

اینستاگرام
اینستاگرام

می‌توان گفت که بخشی جدا ناشدنی از زندگی امروزه ی انسان‌هایی که با تکنولوژی سروکار دارند، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. یکی از معروف ترین این شبکه‌ها، شبکه ای ست که در سال ۲۰۱۲ وارد دنیای مجازی شد. یعنی همان اینستاگرام. همان طور که می‌دانید استفاده ی اصلی از اینستاگرام، اشتراک گذاری عکس است ولی می‌توان به طور محدود فیلم‌ها را هم به اشتراک گذاشت.

در ابتدا فقط می‌شد که فیلم‌هایی با مدت زمان ۱۵ ثانیه را به شِیر کرد. در ماه سپتامبر گذشته این زمان، برای کاربران منظم یا regular users به ۳۰ ثانیه افزایش یافت.

اینستاگرام باز هم این محدودیت را افزایش داد و در این هفته به یک دقیقه رساند. شرکت T-Mobile اولین کاربر اینستاگرام بود که از این زمان ۱ دقیقه ای برای تبلیغ تریلرهای خود استفاده کرد. این گونه، امکان تبلیغ در اینستاگرام شکل رسمی‌تری به خود می‌گیرد و دیگر مانند فیلم‌های معمولی که به اشتراک گذاشته می‌شوند نخواهد بود.

می‌توان گفت که این اقدام اینستاگرام، حرکتی به سمت استفاده از محبوبیت خود برای افزایش درآمد بوده است. شبکه ای که امروزه بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر دارد، کمی‌شرکت‌های بزرگ دنیا را وسوسه می‌کند تا دلارهای خود را برای تبلیغات در این شبکه خرج کنند. به هرحال به نظر می‌رسد که با این شرایط اینستاگرام بیش از پیش جنبه ی تبلیغاتی پیدا خواهد کرد.

فروشگاه قالب های آماده سایت
طراحی حرفه ای سایت

ایندوستریال پوسته شرکتی صنعتی وردپرس فارسی
پوسته شرکتی وردپرس

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال یک دیدگاه

13 − 10 =