سئوی محتوا Focus Keyword

سئوی محتوا Focus Keyword

سئو محتوا
سئو محتوا

فرض کنید شما یک مقاله میخواهید بنویسید که در آن در مورد سئو توضیح داده شده است. پس Focus Keyword شما بروی کلمه ی سئو می باشد. حالا که کلمه را انتخاب کردید شروع به نوشتن مقاله کنید .برای نوشتن یک مقاله با تگ های مناسب باید از مطلب 8 نکته کلیدی در بهینه سازی محتوا استفاده کنید. پس از پایان یافتن مقاله، به ویرایش مقاله خود بپردازید، به این گونه ای که در پایین به آن اشاره می کنیم:

الف ) آیا کلمه ی سئو در عنوان مطلب شما می باشد؟

ب ) آیا کلمه ی سئو در ابتدای عنوان مطلب شما می باشد؟

پ ) آیا کلمه ی سئو در ویژگی ALT و Name تصاویر شما می باشد؟

ج ) آیا کلمه ی سئو در مطلب شما بیش از ۵ بار تکرار شده است؟

چ ) آیا کلمه ی سئو در محتوای شما دارای آنکر تکست میباشد؟

ح ) آیا کلمه ی سئو در بخش Meta Description شما بیش از ۲ بار به کار رفته است؟

د ) آیا کلمه ی سئو در ادرس پست شما موجود می باشد؟

ذ ) آیا کلمه ی سئو در Heading Tag های سایت شما ( H1 تا H6 ) موجود میباشد؟

ر ) آیا کلمه ی سئو در پاراگرف اول مطلب شما و یا در ابتدای مقاله قرار دارد؟

ز ) آیا لینک خارجی شما بر روی کلمه ی سئو می باشد؟

 

اگر شما در نوشتن مقالات خود به این نکات برای بهینه سازی محتوا توجه کنید، بی شک می توانید سایتی با سئوی بالا بسازید. به انجام چنین عملیاتی بروی نوشته های مقاله های یک وب سایت Focus Keyword یا همان “زوم کردن بروی یک کلمه در مقاله” گفته می شود.

ضمیمه: انکر تکست یا Anchor Text به کلمه ای گفته می شود که قابلیت کلیک کردن داشته باشد و یا HyperLink باشد.در مرورگرهای جدید و امروزی این قسمت با حالت آبی رنگ مشخص می شود.یک آنکر تکست سئوسازی شده و بهینه سازی شده میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو محتوای شما بگذارد.

فروشگاه قالب های آماده سایت
طراحی حرفه ای سایت

ایندوستریال پوسته شرکتی صنعتی وردپرس فارسی
پوسته شرکتی وردپرس

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال یک دیدگاه

11 − 6 =