مدیریت تبلیغاتی

ویژگی های مدیر تبلیغاتی موفق

0
765

مدیریت تبلیغاتی یک حرفه ی منحصر به فرد است. شما در کسب و کار خود اگر دارای یک مدیر تبلیغاتی حرفه ای باشید مطمئنا کسب و کار شما رونق چشم گیری خواهد داشت. اما اگر مدیریت تبلیغاتی را جدی نگیرید، کسب و کار شما کم رونق باقی خواهد ماند. مدیریت تبلیغاتی یک دانش در خصوص شناخت بازار و نیاز مشتریان است که با استفاده از آن بشود کسب و کار مربوطه را به بالاترین فروش و استفاده مشتریان رساند.

در عرصه مدیریت تبلیغاتی، مدیران تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی پتانسیل های زیادی دارند اما این خطر را هم دارند که وجهه کسب و کار را خراب کنند. چون به جای اینکه از شبکه اجتماعی بعنوان ابزاری برای تعامل با مشتریان و انتشار محتوای مفید استفاده کنند، به شدت بر راه اندازی کمپین های تبلیغاتی تمرکز می کنند.
در مدیریت تبلیغاتی شما مدیر تبلیغاتی هستید اگر این نشانه ها را داشته باشید:

  • غریزه شما تبلیغ کردن است. می خواهید در شبکه اجتماعی هر چیزی را تبلیغ کنید
  • تقریبا هر کاری که در شبکه اجتماعی انجام می دهید بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است
  • همیشه راه های خلاقانه ای برای استفاده از شبکه های اجتماعی جهت تبلیغ دارید

نقاط قوت در مدیریت تبلیغاتی :

  • بسیار خلاق و پر از استراتژی های تبلیغاتی
  • شجاع در استفاده از شبکه اجتماعی برای ایجاد موج های تبلیغاتی پیشرو
  • نگاه استراتژیک به شبکه اجتماعی

نقاط ضعف در مدیریت تبلیغاتی :

  • تمایل بیش از حد به فروش در شبکه های اجتماعی
  • تمرکز بر کمپین های بزرگ تبلیغاتی و صرف وقت کمتر بر فعالیت های روزمره در شبکه اجتماعی
  • عدم تمرکز کافی بر ایجاد روابط بلندمدت و وفادارانه در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here

شانزده + 11 =