مفهوم سئو محلی و روشهای بهبود سئو محلی

مفهوم سئو محلی و روشهای بهبود سئو محلی

0 40

روشهای انجام سئو محلی

سئو محلی
سئو محلی

سئو محلی یا Local SEO روند بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود جایگاه در نتایج محلی گوگل یا همان نتایج وابسته به محل جغرافیایی کاربران است.

به عبارت دیگر Local SEO و یا سئو محلی به عملیات بهینه سازی سایت برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو محلی موتورهای جستجوگر گفته می شود.

مثلا اگر کسی در تهران است و خدمات اجاره خودرو را جستجو می کند بیشتر نتایج اولیه شامل خدماتی است که در شهر تهران انجام می شود.

راهکار های سئو محلی

ثبت سایت در گوگل مپ

گوگل بیزینس (Google Business)

انتخاب عنوان صفحه با کلمه کلیدی جغرافیایی

استفاده از کدهای Schema

قراردادن Review در صفحه گوگل مپ

ساخت لینک با آنکر تکست جغرافیایی

ساخت صفحه Google Plus

درج مشخصات تماس

اشتراک گذاری و ثبت سایت در دایرکتوری های محلی

 

چرا سئو محلی را برای سایتمان انجام دهیم؟

  1. بطور متوسط 64 درصد مشتریان محلی در اینترنت بدنبال کسب و کارهای جدید هستند
  2. تعداد جستجوی های محلی طی این چند ساله حدود 58 درصد رشد داشته است.
  3. جستجوی محلی بسیار هدفمند و سریع می باشد.
  4. درصد زیادی از جستجوهای محلی تبدیل به مشتری می شوند.
  5. گوشی های هوشمند که از اینترنت استفاده می نمایند دائما در حال اضافه شدن هستند.
  6. بازگشت سرمایه در سئو محلی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محلی، بسیار سریعتر است.
  7. تنها 10 درصد از کسب و کارها محل خود را در Google palce ثبت کرده اند.
  8. بسیاری از فرصت های کسب و کار محلی رایگان هستند.
  9. حدودا  خوانندگان روز نامه های محلی بین 40 تا 80درصد افت داشته اند.
  10. حدود 70درصد از مشتریان به کسب و کارهای محلی اعتماد دارند.

 

پست های مرتبط

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال یک دیدگاه

15 + هفت =