۸ عامل موثر در تبلیغات و فروش

۸ عامل موثر در تبلیغات و فروش

تبلیغات موثر در فروش
تبلیغات موثر در فروش

تبلیغات یکی از راه‌های سریع در بازاریابی و رشد فروش شغلی‌تان است و نیز می‌تواند یکی از سریع‌ترین راه‌های شکست شغلی‌تان باشد.

با تبلیغات درست می‌توانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید و بدین طریق در رشد کالایتان موفق باشید و با تبلیغات سوء و نادرست خود را به ورطه ورشکستگی سوق دهید. جهت رشد شغلی‌تان باید توجه مشتری را به خود و کالاتان جلب کنید.

تبلیغات می‌تواند این کار را بکند البته اگر مخرب نباشد. متاسفانه بسیاری صاحبان مشاغل خرد مبالغ قابل توجهی برای تبلیغات صرف می‌کنند ولی با نتایج فروش کمتری مواجه می‌شوند. اگر می‌خواهید برای ارتقای محصول و شغلتان موفق باشید، به این ۸ مورد توجه نمائید:

۱ – تاکید بر روی محصولات و نیز خدمات شان :

اگر می‌خواهید کالایتان را بفروشید در مورد نیازهای مشتری‌تان صحبت کنید. او به این توجه نمی‌کند که شما در این شغل ۲۵ سال سابقه دارید بلکه به مشکلی که می‌خواهد حلش کند، توجه دارد. تبلیغتان را در جهت شناسایی و حل حداقل یک مشکل از مشتری‌تان جهت بخشید و بعد از مزایا و خدمات آن صحبت کنید.

۲ – داشتن پیغام تبلیغاتی ضعیف :

گاهی شما تبلیغی را می‌شنوید و فکرهایی در مورد پیامش می‌کنید که آنها چه چیز را قول می‌دهند.

۳ – کاربرد کلمات نادرست :

کلمه‌ای غلط در این‌جا یا کاربرد واژه‌ای نادرست باعث رکود یا افت  فروشتان می‌شود. وقتی شما بر روی تبلیغات هزینه می‌کنید، اول به سراغ آن دسته از همکارانتان که در شغلشان بهترین هستند، بروید. با اصلاح کلمات کاربردی در تبلیغاتتان در دستیابی به کمال هدفتان موفق می‌شوید.

۴ – عدم انگیزش :

بیشتر تبلیغات فاقد مولفه‌ای هستند که باعث حرکت شنونده یا خواننده به سمت خرید کالایتان شود. اگر می‌خواهید که مردم به دیدن سایتتان یا فروشگاهتان بیایند تبلیغ کالایتان را شامل انگیزش‌هایی کنید که آن‌ها با شما تماس بگیرند.

۵ – فقدان تکرار در تبلیغ :

برخی مردم آنی تصمیم به خرید می‌گیرند و برخی نیز نیاز به آشنایی بیشتری با محصول و خدمات شما دارند که کمی زمان می‌برد. اگر می‌خواهید که تبلیغتان جواب مثبت دهد، باید مشتریان را از طریق تعدد پخش تبلیغتان مطمئن سازید.

۶ – وب سایت‌هایی که باعث عدم انگیزش مردم به سمت خرید می‌شوند:

بیشتر صاحبان مشاغل خرد مردم را به سمت سایتشان هدایت می‌کنند، جایی که اطلاعات و خدمات زیادی را به مردم ارائه می‌دهد. معمولا مردم زیادی از این سایت‌ها دیدن می‌کنند ولی بازده خرید کم است.

از این مساله مطمئن شوید که وقتی مردم از سایتتان دیدن می‌کنند حتما برای خرید به سراغتان می‌آیند. خواه با ایجاد فرصت‌های کافی برای آنها که فرم سوالات را پر کنند، خواه شامل کاتالوگ‌هایی که اطلاعاتی درباره محصول و خدمات به آنها ارائه می‌دهد، کمکشان کنید که در جایگاه خرید کالایتان قرار گیرند.

۷ – عدم در دسترس بودن :

گاهی فروش کالایی نیاز به آگهی دادن و بعد نیز جواب دادن تلفن دارد. اگر از استراتژی موثری برخوردار باشید، مشتریان خواهان حل مشکلشان از طریق شما خواهند بود. از تلفن و سایر راههای ارتباطی برای در دسترس بودن برای مشتریان استفاده کنید.

 ۸ – فقدان پیگیری کارها:

اگر بیش از آنچه صرف کالا می‌کنید، درآمد و فروش دارید، پس در مسیر درست واقع شده‌اید.
متناوبا صاحبان مشاغل خرد قادر نیستند مواردی را که باعث موفقیت در کسب و کار می‌شود، تشخیص دهند.

عملیات و فعالیت‌های تبلیغی‌تان را دنبال کنید و به این ترتیب تشخیص دهید که در کجای کار باید پول صرف کنید. چه چیزی را در کارتان تغییر دهید و چه چیزی به کارتان بیفزایید.

- آیا می‌دانید که در پس هر فعالیت تبلیغی کالایتان چقدر فروش کرده‌اید و تا چه اندازه برایتان سودمند بوده؟

- چه عناصری از بازاریابی‌تان را باید تغییر دهید؟

موارد بازاریابی‌تان را به ترتیب قرار دهید. استراتژی و عناصرش را در جای مناسب قرار داده و اگر نمی‌دانید که چه عناصری را تغییر دهید و چه عناصری به کار بیفزایید از کارشناسان این امور کمک بگیرید.

همچنین می‌توانید از کتاب‌های چاپ شده در این امور، طراحی، روابط عمومی و جایگیری در رسانه‌ها استفاده کنید.

فروشگاه قالب های آماده سایت
طراحی حرفه ای سایت

ایندوستریال پوسته شرکتی صنعتی وردپرس فارسی
پوسته شرکتی وردپرس

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال یک دیدگاه

دو × پنج =