لوکال سئو

لوکال سئو

لوکال سئو
لوکال سئو

لوکال سئو ( Local SEO یا همان بهینه سازی محلی ) به معنی آماده سازی سایت و اطلاعات آن جهت نمایشی منحصر بفرد در یک منطقه خاص در نتایج گوگل می باشد. موتور جستجوی گوگل روش های مشخصی برای درک اطلاعات موجود در صفحات وب و ایجاد ارتباط میان آنها دارد، یکی از مهمترین روش ها لوکال سئو است. اگر کسب و کاری داشته باشید که در منطقه‌ی خاصی فروش بیشتری دارد٬ حتما با عنوان Local SEO یا بهینه‌سازی محلی آشنا هستید. به شرکت‌های مختلف برای بازاریابی اینترنتی رجوع کرده‌اید و آنها به شما گفته‌اند که با کمک بهینه سازی محلی می‌توانید فروش و حضور خود را در نتایج جستجو افزایش دهید. اما پس از شنیدن کلمه‌ی “بهینه سازی محلی” ممکن است فکر کنید٬ چرا به بهینه سازی محلی نیاز دارم؟ چه کمکی به کسب و کار من می‌کند؟ اصلا بهینه سازی محلی یعنی چه؟

به طور خلاصه می توان گفت لوکال سئو به سلسله کارهایی که برای بهبود جستجو یک مطلب، در یک شهر یا یک منطقه جغرافیایی انجام می شود، گفته می شود. هر کسب و کاری که مشتریانش را افرادی ساکن شهر/مکان خاصی تشکیل می‌دهد٬ می‌تواند از بهینه سازی محلی سود ببرند. این کسب و کارها می‌توانند رستوران باشند٬ فروشگاه زنجیره‌ای باشند یا هر نوع کسب و کاری که در شهر یا مکان خاصی فعالیت می‌کند باشند. اگر کسب و کار شما مکان فیزیکی دارد و خدمات آنلاین هم ارائه می‌کند با استفاده از بهینه سازی محلی می‌توانید رشد چشم‌گیری در جذب مشتریان داشته باشید.

برای بهینه سازی محلی چه کار هایی باید انجام دهیم؟

– استفاده از NAP و ورود دقیق و کامل اطلاعات کسب و کارتان شامل (Name, Adress, Phone) در سایت‌های مختلف مثل سایت های اطلاع رسانی مشاغل ، سایت های شهری ، سایت های دفاتر تلفن آنلاین ،

– ثبت آدرس سایت خود در گوگل مپ به عنوان یکی از روش های سئو محلی یا Local

– ایجاد صفحه ی گوگل پلاس  و جمع آوری پلاس ها و نظرات مختلف بازدید کنندگان برای کسب و کارهای محلی

– قرار دادن مطالب و متون مفید و بهینه نویسی شده بر اساس محتوای محلی در وب سایت خود

– دریافت بک لینک از سایت هایی که با سایت شما موضوع مشترک دارند و یا  از لحاظ منطقه جغرافیایی اشتراک دارید .

فروشگاه قالب های آماده سایت
طراحی حرفه ای سایت

ایندوستریال پوسته شرکتی صنعتی وردپرس فارسی
پوسته شرکتی وردپرس

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال یک دیدگاه

ده + 12 =